درباره فروشگاه

فروشگاه دیجی گلد از سال 1399 با صاحب امتیازی آقای سید علی رضا وفابخش به شماره ملی 0014428751 در زمینه طراحی مصنوعات طلا و فروش آن تاسیس گردیده، شما در فروشگاه اینترنتی دیجی گلد، ویترینی از محصولات ما که تولید جمهوری اسلامی ایران می باشد به همراه توضیحات فنی و کیفی دریافت خواهید کرد و قبل از خرید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشد و از قیمت روز طلا مطلع شوید.
 
لازم به ذکر است که هر گونه فروش طلا در این سایت بصورت مستقیم بوده و تولیدی خود مجموعه بوده.
همچنین تمامی فرآند فروش طبق قوانین جمهوری اسلامی و تبعیت از ضوابط و قوانین ساماه معاملات آنلاین طلای آب شده و مصنوعات طلا، جواهر و نقره ( ابلاغیه وزارت صنعت، معدن و تجارت ) می باشد.
در این راستا سعی داریم که محصولاتی با بالاترین کیفیت و زیباترین طراحی به فروش بگذاریم و هدفمان ایجاد آرامش و شوق در استفاده از این محصولات و جلب رضایت شما عزیزان است.
 

تجارت الکترونیک بخشی از تلاش ما برای رسیدن به اهداف مهم است، که به مشتری بهترین تجربه خرید بر روی بستر اینترنت به‌صورت غیرحضوری را بدهیم تا کالای خود را درب منزل یا محل کار در بهترین شرایط دریافت نمایید.رت و فروش مستقیم در سطح کشوری علاقه مند است تا مشتریان خود را با مجموعه ای گسترده از محصولات مورد علاقه خود مقایسه کند. از شما دعوت می‌کنیم برای لذت بردن از محصولات با کیفیت عالی، خدمات آگاهانه و خرید دلپذیر را تجربه کنید.

وب سایت فروشگاهی دیجی گلد با ارائه انواع دیجی گلد برای هدیه جشن ها، تولدها و خرید شخصی مجوعه‌ای کامل و مطمئن را در اختیار مصرف‌کنندگان عزیز قرار می‌دهد.

شماره کارت جهت واریز وجه:

6104-3375-8243-2405 بنام سید علی رضا وفابخش

لطفا پس از واریز وجه از طریق دستگاه های خودپرداز عضو شتاب یا اپلیکیشن ها، تصویر فیش واریزی که دارای شماره پیگیری می باشد را بهمراه کد سفارش خود برای ما ایمیل کنید.

طراحی وب سایت توسط شرکت پایدار سامانه