ارسال کالا

تمامی سفارشات دریافت شده شما عزیزان از دیجی گلد از طریق سیستم های پستی رسمی حمل خواهد شد.

سفارشات به مقصد تهران از طریق شرکت الو پیک و ارسال به شهرستان با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران یا تیپاکس (با توجه به انتخاب شما ) صورت می گیرد.

در صورت انتخاب شرکت الو پیک به محض آماده شدن محصول خریداری شده و هاهنگی های لازمه با خریدار محصول ارسال شده و در سریعترین زمان به دست خریدار میرسد. بدیهی است در روزهای تعطیل رسمی، تحویل سفارش به اولین روز کاری پس از تعطیلات موکول خواهد شد.

تمامی سفارشات به مقصد شهرستان ها نیز از طریق "شرکت پست جمهوری اسلامی ایران"، "شرکت تیپاکس"و یا باربری های مجاز انجام می شود.

کلیه سفارشات آماده ارسال دیجی گلد، در طول هفته از شنبه تا پنجشنبه به صورت روزانه ارسال شده و به خریدار تحویل می گردد. بدیهی است زمان تحویل کالا به خریداران محترم در ارتباط مستقیم با موقعیت جغرافیایی شهرستان مقصد و اولویت بندی ارسال سفارشات توسط شرکت های مذکور می باشد.

هر یک از سفارشات شهرستان تحویل شده به" شرکت پست جمهوری اسلامی ایران"، دارای کد مرجع 20 رقمی بوده که با استفاده از آن در بخش "رهگیری" سایت "شرکت پست" به نشانی www.post.ir ، می توان از آخرین موقعیت سفارش اطلاع حاصل کرد. در خصوص سفارشات تحویلی به شرکت "تیپاکس"، این کد دارای 6 رقم بوده که در صورت تماس تلفنی به دفتر "تیپاکس" شهرستان مقصد، می توان از موقعیت محموله اطلاع حاصل کرد.

در خصوص ارسال کالا توسط شرکت های باربری نیز مراتب توسط کارشناسان فروش به صورت تلفنی به اطلاع خریدار خواهد رسید.